هاله نورانی2
علوم ماورا
همه چیز در مورد علوم ماورا

بدن اختری(احساسی):

ظاهری شبیه به ابر دارد وروشن و شفاف به نظر می رسد و ممکن است تا چندین یارد اطراف بدن ادامه داشته باشد.

احساسات منفی مانند نفرت، خشم، حسادت، کینه یا ترس در بدن اختری ایجاد ابر های سیاه و تیره رنگ می کند و در عوض احساسات مثبت مانند عشق، شکرگذاری،لذت وشادی در آن ایجاد رنگ های روشن وشفّاف می کند .

بدن اختری هر گون احساسات را در درون هاله ما منعکس می کند. بدن اختری علاوه بر احساسات زود گذر، شخصیت فرد را هم با رنگ های ثابت و پایدار منعکس می کند  .

هاله اختری درکل عهده دارحواس(پنج گانه)،احساسات وویژگی های شخصیّتی است.

هیچ یک از فرم های بدن لطیف به قوت بدن اختری نیست.

تمام احساسات برآورده نشده،  ترس ها و پرخاشگری های آگاهانه و غیر آگاهانه وهمچنین احساس تنهایی، طرد شدن و عدم اعتماد به نفس و...          را در خود نگه می دارد . این احساسات گفته امواج خود را از راه هاله ی احساسات و ایجاد پیام نا آگاهانه به سمت دنیای بیرون ارسال می کند در این لحظه اصل عمل و عکس العمل وارد میدان بازی می شود . امواج انرژی که به بیرون می فرستیم ،امواج هم سان خود را از اطراف جذب می کند و باآن ها یکی میشود .این بدین معناست که ما بارها وبارهابا اشخاص و شرایطی روبه رو می شویم که منعکس کننده آن چیزی هستند که به طور ناآگاهانه از آن دوری می کنیم.

وقتی امواج بدن روحانی با بدن اختری یکی می شوند، بدن اختری شروع به ساطع کردن هر چه بیشتر امواج می کند و خود را از شرّ تجربیات و احساسات بد وسرکوب شده وترس های درونی که پایین ترین فرکانس ها را دارند می رهاند. بدین ترتیب است که ما میتوانیم خود ودیگران را ببخشیم.

ازراه ارتباط با چاکرای پیشانی میتوان به بالا ترین فرکانس و ارتعاش بدن اختری رسید که باعث سلامتی آن می شود.

بدن ذهنی:

افکار ، اعتقادات ،عقل ،شهود ومنطق همه حاصل بدن ذهنی هستند که سطح امواج آن بالاتر از بدن اختری واتری است.

تابش هاله بدن ذهنی هم به چندین یارد می رسد . رنگ هاله کسانی که از نظر ذهنی پیشرفت ندارند مانند نوزادان به رنگ شیری وسفید است و هاله اشخاص متفکّر و کسانی که آگاهی عمیق تری دارند رنگ های بدن ذهنی روشن و شفاف تر است.

بدن فیزیکی از راه بدن اِتِری حواس واطلاعات دریافت شده را به بدن اختری می فرستد،بدن اختری اطلاعات را به احساسات تبدیل می کند. وآنها را به بدن ذهنی می رساند.

به علت تاثیر بدن اختری و احساسات سرکوب شده اش  اطلاعات بار هاوبارها تحریف شده وفکر منحرف می شود.

ازراه ارتباط با چاکرای تاج می توان به بالا ترین فرکانس و ارتعاش بدن ذهنی رسید که باعث سلامتی آن می شود.

بدن روحانی:

بدن روحانی بدن سببی نیز نامیده می شود که بالا ترین فرکانس را در میان دیگر بدن های لطیف دارد. برای کسانی که سطح روحانی آنها چندان زیاد نیست این لایه فقط یک یارد است ولی درکسانی که کاملا" به بیداری رسیده اند تا کیلومتر ها اطراف بدن ادامه می یابد ودرخشندگی دارد.

بدن روحانی ملایم ترین رنگ ها را دارد وبالاترین و درخشان ترین انرژی هارا از سطح روحانی هستی  می گیرد از آن جایی که پی درپی این انرژی به فرکانس های پایین تر تبدیل می شود از این رو در میان بدنهای ذهنی واختری و اتری هم جریان دارد و به و به امواج آنها سرعت می بخشد و کمک می کند تا سطح متعالی در جایگاه خودشان را بیابند. بدن روحانی بخشی از وجود الهی (روح) ماست.

معانی رنگ ها در هاله نورانی

اگر ما بتوانیم هاله نورانی را با رنگ هایش مشاهده کنیم قادر به تشخیص بیماری های روحی وروانی وجسمی خود خواهیم بود.تمرین های مشاهده هاله در ادامه خواهد آمد اما قبل از آن به معنی هر رنگ در هاله میپردازیم.

همه انسانها در برابر رنگ واکنشی احساسی دارند. حتی آنان که درباره رنگها اطلاعات کافی ندارند میدانند که رنگهای گرم، شور وهیجان واحساسات مثبت به وجود می آورد و رنگ های سرد باعث رخوت آرامش و آسودگی .

ما با استفاده از رنگ ها احساسات خود را بیان می کنیم مثلا در موقع عصبانیت میگوییم از شدت عصبانیت قرمز شده بودم ویا احساس سر سبزی می کنم یا روزگارش سیاه شده بود. چه بسا این این عبارات زمانی سر زبان ها افتاد که مردم متوجه دخالت احساسات در هاله شدند.

قرمز:

ویژگی :رهبری

رنگ قرمز دارای اقتدار است . این رنگ نفسی قوی و محکم به شخص می دهد   و تمایل به پیشرفت و موفقیت را در او بیدار می کند .در دوران کودکی رنگ قرمز بسیار مقهور است بخصوص اگر شخصی مجبور باشد خود را با شرایط خانواده وفق دهد.در نتیجه هاله نورانی گاهی اوقات تحت فشار وکدر است .وقتی شخص به دوران بزرگسالی می رسد و میتواند روی پای خود بایستد هاله نورانی او منبسط می شود و نشان می دهد او قادر است هر کاری را انجام دهد .  افرادی که رنگ زمینه هاله آنان قرمز است غالبا در رهبری و حرفه های پر مسئولیت پیشرفت می کنند زیرا اشتیاق انرژی ونفوذ لازم را برای الهام بخشیدن به دیگران  دارند و افرادی دلسوز و خونگرم هستند. رنگ قرمز همچنین دلالت بر جرئت وجسارت طبیعی دارد. از ویژگی های منفی رنگ قرمز عصبانیت و خود خواهی است.

نارنجی

ویژگی : هماهنگی و مشارکت جویی

نارنجی جزو رنگ های نرم وقابل توجه است که در زمینه افرادی که به طور طبیعی کار آمد وسریع الانتقال هستند وبراحتی می توان با آنان کنار آمد.

دیده می شود آنان قادرند مردم را به راحتی ببخشند. اغلب خود رادر موقعیتی می یابند  که باید مشکلی را حل کنند آنان مردمی متفکر فروتن ولایق هستند که جای پای خود را روی زمین محکم می کنند .

از ویژگی های منفی نارنجی تنبلی طرز فکر ”بی خیالش باش! ”  است.

زرد

ویژگی : خلاقیت ونبوغ

افرادی با رنگ زمینه زرد با حرارت وناپایدار هستند.آنان متفکرانی سریعند وازسرگرم شدن وسرگرم کردن لذت می برند. این افراد معاشرتی واجتماعی هستند واز گفتگو های طولانی در هر زمینه ای لذت می برند .آنان مشتاق یادگیری اند اما بیشتر اوقات محض تفریح کار می کنند و به سختی کاری راتا پایان دنبال می کنند و از بسیاری از مسائل سرسری می گذرند.از ویژگی های منفی زرد، ترسویی وتمایل به دروغ گویی است.

سبز

ویژگی شفا بخشی دارند.

سبز رنگ آرامش دهنده ای است و افرادی که این رنگ را در زمینه هاله خود دارند صلح طلب وشفابخش های ذاتی هستند . آنان افرادی مشارکت جو ومعتمد وسخاوتمند وشاید وانمود کنند متین و بی قید اما وقتی لازم بدانند بسیار کلّه شَق و لجباز می شوند. تنها راهی که بتوان عقیده افرادی با رنگ زمینه سبز را تغییر داد این است که به آنان القا کنیم این عقیده خود آنان است. از ویژگی های منفی سبز سختگیری وخود رایی است.

آبی

ویژگی: متنوع

آبی رنگ اعجاب آوری است و در زمینه هاله اشخاصی وجود دارد که ذاتا"  مثبت وبا حرارت هستند . درنتیجه هاله ی آنان به طور طبیعی  بزرگ ودرخشنده است . زندگی آنان نیز مانند هر کسی پستی وبلندی دارد و امّا همیشه سعی می کنند با آسان گرفتن مسئله به نحوی از پس مشکلات بر آیند.افرادی بارنگ زمینه آبی همیشه احساس جوانی می کنند .آنان بی ریا ودرست کار هستند  و دقیقا آنچه در ذهنشان می گذرد را بر زبان می آورند.از ویژگی های منفی آبی  تنبلی در به پایان رساندن کارهاست این افراد معمولا با حرارت و اشتیاق کاری را شروع وسخت آن را به پایان می برند .

نیلی

ویژگی : مسئولیت پذیری در قِبال دیگران

معمولا به سختی می توان این رنگ را در زمینه هاله تشخیص داد.

چون گاهی تقریبا" بنفش به نظر می رسد .از آنجا که نیلی رنگی گرم شفابخش و پرورش دهنده ای است افرای که دارای این رنگ هستند سر انجام به کار های ای روی می آورند که به نوعی بشر دوستانه است . آنان از کمک کردن وحمایت دیگران لذّت میبرند وبیشترین زمان شاد بودنشان وقتی است که در میان دوستدارانشان هستند.

از ویژگی های منفی نیلی ناتوانی در نه گفتن است این گونه افراد براحتی مورد سوء استفاده قرار می گیرند.

بنفش

ویژگی : توسعه معنویّت وبصیرت

بی دلیل نیست که اُسقُف های اعظم ردای بنفش میپوشند . افرادی که این رنگ را در زمینه هاله خود دارند در تمام مراحل زندگی به دنبال معنویات هستند تعیین اینکه درمعنویت چقدر پیشرفت می کنند  به کیفیت این رنگ درهاله آنان بستگی دارد بسیار از افرادی که رنگ زمینه بنفش دارند سعی میکنند این طبیعت خود را پنهان کنند. این خصوصیّت  برای آنان شادی نمی آورد  و به خوبی آگاهند آن طور که باید در زندگی انجام وظیفه نکردند.

به محض اینکه شروع به یادگیری وپیشرفت در زمینه آگاهی وخرد کنند هاله نورانی شان بزرگتر ودرخشنده تر میشوند.از ویژگی های منفی رنگ بنفش برتری طلبی است که میتواند در دیگران احساس حقارت بر انگیزد.

نقره ای

ویژگی آرمان گرایی

تشخیص این رنگ در زمینه هاله غیر عادی است . اگر چه غالبا در یکی از رنگ های دیگر هاله هم دیده شده است  . افرادی که دارای این رنگ هستند سرشار از عقاید مهم ولی غم انگیز اند که بیشتر آنها غیر عملی است. این افراد معمولا انگیزه ای ندارند وبیشتر رویایی هستند تا مرد عمل به محض اینکه آنان انگیزه پیدا کنند و فکری به ذهنشان خطور کند که ارزش پیگیری داشته باشد تماشای پیشرفتشان دیدنی ولذت بخش است.

طلایی

ویژگی :نامحدود

طلایی قوی ترین رنگ است که کسی میتواند داشته باشد این رنگ به کسانی اعطا شده که در مقایس گسترده ای قادر  به انجام هر طرحی که به ذهنشان خطور کنند هستند ودر آن راه به مقصود نایل میشوند آنان افرادی بانفوذ و بردبار وکوشا و هدف دار هستند و اغلب در اواخر عمر به بزر گترین هدف خود دست می یابند تعجبی ندارد که هاله دورسر مقدسان وروحانیون وامامان در نقاشیها طلایی است  تا اقتدار نامحدود آنان را نشان دهد.

صورتی

ویژگی : موفقیت مالی و مادی

این رنگ به ظاهر لطیف و ملایم غالبا در زمینه هاله افراد مصمّم ویک دنده دیده میشود آنان دیدگاه خود را دست بالا میگیرند  و با عزمی راسخ هدفشان را دنبال میکنند  تعجبی ندارد که اینگونه افراد معمولا بر مسند قدرت نشسته اند ومشاغل پر مسئولیت دارند به هر حال آنان عمیقا میانه رو وبی تکلف هستند  و از زندگی آرام لذت میبرند این افراد مهربان دوست داشتنی وملایم هستند و معمول وقتی در میان دوستدارانشان  به سر می برند  خوشترین اوقات را دارند.

سفیدسفید

ویژگی:مکاشفه والهام

سفید رنگ خلوص وصفاست و به ندرت در رنگ زمینه دیده میشود  از آنجا که تمام رنگ ها بر گرفته از سفید است اساسا سفید نام دیگر نور است اینگونه افراد افتاده ومیانه رو ودر حد مقدسان بشر دوست هستند  . آنان اغلب برای خاطر نَفس خودشان چیزی نمیخواهند وبیشتر نگران رفاه دیگرانند این افراد معمولا در تمام عمر بشدت خردمند ودارای قوه درک مستقیم هستند.

تشعشع هاله نورانی:

شاد ترین افراد کسانی هستند که رنگ هایشان با هم ترکیب میشوند. بعضی از ترکیب ها ممکن است بعید به نظر برسد.اما در عمل کارایی خوبی دارد مثلا فردی رنگ زمینه قرمز دارد(استقلال رهبری) ممکن است شعاع هایی از نارنجی(کاردانی سیاست مداری وملایمت ) نیز از هاله او ساطع شود. چنین فردی خصوصیات رهبری را در خود دارد اما این کار را با ملایمت انجام میدهد او با امر ونهی به نتیجه نمیرسد ولی اگر مردم را به همکاری دعوت کند موفق میشود .

اگر موفق به دیدن تشعشعات هاله شدید معانی آن ها را ببینید.

قرمز:

علاقه به عهده داری کاری ومسئولیت داشتن آنان طالب قدرت وپاداش های مادی ناشی آن هستند و از تصمیم گیری لذت می برند .

نارنجی:

از سپری کردن اوقات با دوستان وخانواده لذّت میبرند و ذاتا سریع الانتقال آداب دان و دلسوز اند.

زرد:

از عقاید جدید لذت برده ودوست دارنداز راه های مختلف ابراز وجود کنند مانند: رقصیدن آواز خواندن نقاشی نویسندگی و بخصوص حرف زدن .

سبز:

از تلاش لذت برده و به دنبال فرصتی برای اثبات خود هستند آنان دوست دارند بی وقفه کار کنند تا به هدفشان برسند .آنان شفا دهندگانی ذاتی هستند.

آبی :

از آزادی و تنوع لذت میبرند و از هرچیزی که محدودیّت وممنوعیّت ایجاد کند متنفرند . بدترین شرایط کاری برای آنان نُه صبح تا پنج بعد از ظهر است آنان از سفر دیدن مکان ها چهره هالذت میبرند.

نیلی:

ازکمک به دیگران لذت برده (بخصوص افراد مورد علاقه شان ) همینطورحل کردن مشکلات خانوادگی ودر این رابطه مورد اعتماد ترین فرد هستند .

بنفش:

دوست دارن اوقات خود را صرف یادگیری و پرورش آگاهی وخرد خود کنند آنان معمولادرگیر فعالیت های فرامادی ومعنوی میشوند چون دوست دارند  به عمق هر مطلبی پی ببرند.

نقره ای:

از رویارویی با عقاید و اندیشه های بزرگ لذت میبرند و برای آنان مهم نیست عملی هستند یا نه  خودِ اندیشه دارای اهمیت است آنان میتوانند کاملا در تصوّرات خود غرق شوند  و همه چیز بر وفق مراد است و از نظر خودشان شاد ترین انسان ها هستند.

طلایی:

از قبول تعهّدات سنگین لذت میبرند آنان دنبال مبارزه هایی که بتواند زندگیشان را بسط دهد مبارزاتی که از حیطه راحتی وآسایش آنان فراتر میرود.

صورتی:

از برنامه ریزی وخیال پردازی هایی که در مورد موفقیت های مالی است لذّت میبرند .اگر آنان یاد بگیرند رنگ صورتی را با رنگ هاله ی خود هماهنگ کنند به موفقیت های چشمگیری دست می یابند.

سفید :

آرمان گرا وصلح طلب هستند آنان از حمایت آنچه به آن اعتقاد دارند لذّت میبرند و دنبال آینده ای بهتر برای نسلهای آینده اند

دیدن هاله نورانی :

هاله نورانی نیز مانند دیگر اجرام است یعنی ما میتوانیم آن را ببینیم  فقط چون لطیف تر از اجسام دیگر است آن را با کمی دقت وتمر کز میبینیم ولی وقتی به دیدن آن عادت کنید دیگر نیازی به دقت زیادی نیست  ما برای دیدن هاله نورانی از سمت راست مغز خود استفاده میکنیم.  شما با انجام تمرینات ابتدا آگاهی خود را در زمینه هاله نورانی افزایش وسپس آماده دیدن آن میشوید .

ابتدا شما را با مفهومی از تنفّس عمیق آشنا می کنم که نسبت به بقیّه روش ها تاثیر بیشتری دارد.

ازته شکم نفس راتاجایی که میتوانید به داخل دهید وآن را نگهدارید وبعدآرام نفس راتاانتها بیرون دهید . بهتراست باهرنفس عمیقی یک قسمت بدنتان راشل وریلکس کنید.

یعنی با نفس اول پاهایتان را آرام وشل، با نفس دوم گردن وشانه ها راآرام کنید و فشاررا ازروی  آن هابردارید وتاجایی ادامه دهید که کل بدنتان وتک تک اعضایتان آرام شود.

منابع: کتاب هاله نورانی جزوه ی چاکرا ها نوشته سودابه یزدی

جمع آوری و تدوین محمد اکبری

ادامه دارد...
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد اکبری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 70739
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


ابزار وبلاگنویسان